Ofis Taşıma işlemi yapılmadan önce taşınma ekspertizi eşya tespitini yaparak eşyaların detayı net olarak saptanır (ekspertiz).
Taşınma ekspertizi eşyanın gideceği yeni yeri de görüp planlamasını buna göre yapacaktır. Bu hizmetimiz ücretsiz yapılır. Ekspertiz raporu doğrultusunda bir taşınma programı yapılır.
Bu rapor doğrultusunda tüm taşıma işlemine dair size yazılı olarak hizmet garanti sertifikası çerçevesinde fiyat teklifi sunulur. Kabul olunması halinde, yapılan ofis taşıma programı çerçevesinde;
- Tüm masalar, dolaplar ve yeni taşınacak ofisteki yerleri numaralandırılır. Yükleme işleri bu numaralandırma doğrultusunda yapılır bu şekilde yeni ofisteki yerleştirme karmaşası önlenmiş olur
- Tüm Dosya ve klasörler paketlenir.
- Mobilyaların taşınma esnasında zarar görmemesi için hava baloncuklu naylonlarla ambalajlanması ve köşelerine koruyucular yerleştirilmesi işlemleri yapılır.
- Büro eşyalarınız yeni ofisinizde departman ve kod numarasına göre sizin istediğiniz şekilde elemanlarımız tarafından yerleştirilir.
- Bilgisayar ve elektronik eşyalar ayrı ayrı paketlenir.
- Monte ve demonte gerektiren mobilyalarınız marangozlarımız tarafından yapılır.
- Yerleştirme (Bu işlem için birkaç uzman elemanımız yerleştirmenin her aşamasında yanınızda hazır bulunmaktadır)İsteğe bağlı olarak.
- Eğer sizde işin uzmanı bir ekip ile çalışmak istiyor, işyerinizin taşınması esnasında rahat ve güvende olmayı istiyorsanız
- Karşınızda bir muhatap bulmayı istiyor ve en önemlisi uzun yıllara dayanan bir geçmiş ile karşınızda büyük bir firma arıyorsanız
- Ofisinizi taşınmaya karar verdiğinizde bizlere telefon, e-mail veya iletişim formuyla isteğiniz zaman ulaşabilirsiniz.